1095562.jpg

Tällaisia herkkuja nautittiin tässä yksi ilta. Nuo kermasarvet ovat jääneet myös minun mieleeni Ullan blogista ja nyt lopultakin tilasin ne leivostötteröt, joilla niitä saa tehtyä. Oli kyllä helppoja tehdä ja täyttää voi tietysti oman maun mukaan.
Minä laitoin lasten versioihin vadelmahilloa ja kermavaahtoa ja "aikuisten" sarviin tein rahkaa, johon tuli 1 prk rommi-rusina rahkaa, n. 1/2 prk flora vispiä vatkattuna ja 2-4 rkl luumumarmeladia. Oli kyllä aika hyviä, varsinkin kun seurana oli glögiä :)

1095561.jpg

Ja sitten tämän päivän juttuihin...
Tänään vihdoinkin alkoi minun kouluni. Tai ei nyt vielä leipomaan päässyt, mutta lukujärjestyksen jo sai ja paljon tietoa seuraavasta kahdesta vuodesta :) Eli aloitin opinnot, jotka tähtäävät kondiittorin ammattitutkintoon!!! Olen NIIN  innoissani tästä asiasta, tätä olen odottanut kesästä asti tai ehkä koko ikäni, koska se tuntuu nyt täysin siltä omalta alalta. Ennen en ole osannut ajatella, että mitä voisin mahdollisesti tehdä "aikuisena" ja lopun ikääni, mutta tämä juttu tuntuu nyt siltä! 
Luvassa on todella ammattitaitoiset opettajat ja ihanan pieni ryhmä, jossa varmasti opetus tulee olemaan tehokasta.

Mutta pää on ensimmäisen koulupäivän jäljiltä ehkä hivenen sekaisin, juttua ei nyt tunnu syntyvän, joten lähden nukkumaan, jotta pääsen aamulla taas kouluun!