Tässä vielä yksi meidän 6-vuotiaan synttärikakuista. Kaverisynttärit pidettiin vasta eilen ja tein aivan pienen kakun, kun tiesin, ettei sitä kuitenkaan monikaan syö, mutta sankari halusi kuitenkin kakun. Ja aiheena oli taas Hello Kitty...

886899.jpg
886902.jpg

Kakussa on 2 munan pohja, välissä mustikka-vadelmahilloa ja flora vispiä. Pursotukset vaaleanpunaiseksi värjättyä flora vispiä. Koristeet marsipaania.
Aika samantyylinen, kuin muutkin kakut viime aikoina. Pitäisi harjoitella jotain uutta ja erilaista... :)


Minulla oli pari purkkia sellaista flora vispiä, joissa oli viimeinen käyttöpäivä syyskuun lopulla. Ei vatkautunut kunnon vaahdoksi ollenkaan. Ovatkohan muuttaneet jotakin tuotteen koostumuksessa, koska keväällä/kesällä ei vatkautunut kunnolla ja nyt vatkautuu tosi kovaksi vaahdoksi. Kun ajattelin, että nämä minun purkkini olivat varmaan vielä "vanhaa" erää, kun siinähän on päiväykset aina tosi pitkälle.

Edit: Unohdin laittaa vielä yhden kuvan...
886904.jpg
...Olin laittamassa kermavaahtopurkkia jääkaappiin, kun se lipesi kädestäni... meni lattialle ja tuohon oveen, mutta jäi onneksi vielä purkkiinkin.  :)

Laskin huvikseni eilen, että kuinka monta TÄYTEkakkua olen tänä vuonna tehnyt. Aikaisempina vuosina olen tehnyt varmaan kaikkien syntymäpäiville + muutama muu, eli alle 10 jokatapauksessa.
No, nyt olen tehnyt melkein kakun viikossa, 35 kakkua 36 viikossa, että miten niin kakkuhullu ihminen... :D