Nyt minuun iski tämän kakkuhulluuden lisäksi vielä kortti-hulluuskin...
tai olen tehnyt kortteja kyllä lähes aina, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ja joulukortit ainakin olen tehnyt jo mooonta vuotta itse. Artesaani opintojen aikana harrastin askartelua aika paljonkin, mutta nyt se on vuosien mittaan jäänyt vähän vähemmälle.
Mutta Tampereen messuilla koin taas uuden "herätyksen" korttien maailmaan, ja ostettiinkin siskon kanssa sieltä yhteisesti aika tavalla tarvikkeita joulukortteja varten. No, sehän ei tietenkään minulle riittänyt, minähän tarvitsen aina kamalat määrä tarvikkeita ympärilleni, jotta saan jotain aikaiseksi, joten sitten tilasin vielä lisää mm Paperinauhasta ja Paperellasta. Ja nyt niitä tarvikkeita on niin, että saa ensi vuonnakin tehdä samanlaisia joulukortteja... :) No, aion kyllä tehdä muitakin kortteja nyt jatkossa. Eihän aina voi leipoakaan ja kortit ei näy vyötäröllä... :)

Mallia kortteihin olen ottanut toinen toistaan upeammista korttiblogeista, mm Taavanainen&Riiviö, Kerttulin Paja, Maissin askartelusoppi, ja monta, monta muuta!!!
Tässä omat tekeleeni.

Magnolia kortteja

2154792.jpg

2154793.jpg

2154794.jpg

2154795.jpg

Näihin kahteen maisemaleimasimeen ihastuin niin, että ne oli pakko saada molemmat.

2154796.jpg

2154798.jpg

Varsinainen kortti urakka jäi vaan tuttuun tapaan viime tippaan ja sitten teinkin suurimman osan noita maisemakortteja, ne kun oli nopeimpia tehdä Tuohon ylempään maisemakorttiin löytyy malli Taavan blogista.
Leimakuvia olen värittänyt akvarelliväreillä, kuivapastelleilla, akvarellipuuväreillä, jotka kaikki löytyivät kaapista opiskeluajoilta säästyneinä. Kyllä kannatti säilyttää :)
Yhdet uudet tussit ostin, aqua pro markerit ja niistä tykkään kyllä myös, niillä olen värittänyt ainakin tuon alemman luistelija-parin.
Mutta nyt päivän hommiin, viime yönä tein kahteen asti koristeita ja olo on vähän nuutunut, mutta pakko jatkaa. Kakkujakin on taas tulossa :)