Minä sain äitienpäivälahjani jo vähän ennakkoon ja se on ollut jo kovassa käytössä koko viime viikon...

1241416420_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kenwood Major KM636 on laitteen merkki ja tällaisesta olen haaveillut jo pidemmän aikaa. Tässä koneessa on iso,  6,7 litran kulho ja kuvassa näkyvät kolme erilaista vatkainta/vispilää. Ja kaikkia olen jo koittanut ja toimivat erittäin hyvin! Tämä on kone, joka on käytössä melkein joka päivä ja välillä mooontakin kertaa päivän aikana.

Vanha konekaan ei ole kovin vanha, mutta se ei valitettavasti palvele minua niin kuin haluaisin, esim kermaa en sillä saa vaahdotettua ollenkaan. Myöskään pullataikina ei vaivaannu kunnolla, joten konetta aikani kirottuani päätin hommata uuden, koska sille on kuitenkin niin paljon tarvetta.

**************

Tein äsken yhden, jo pitkään mielessä olleen jutun, eli päivitin linkkilistaani. Poistin toimimattomat ja pitkään päivittämättä olleet blogit ja lisäsin muutaman uuden.

Jos nyt joku huomaa, että oma blogi ei siellä ole, niin laitapa viestiä tähän postaukseen. Minä kun aina unohdan lisätä, jos ne ei ole "tietyssä" paikassa muistissa... Ja samoin kaikki uudet bloggaajat, vinkkiä tänne, niin lisään teitä listalle!