Ei nämä nyt oikeasti mitään hömppää ole, mutta enpä keksinyt nyt parempaakaan otsikkoa tälle jutulle Nauru

Eli Taikina Taivaan Tarjuska oli antanut minulle jokin aika sitten tällaisen kivan tunnustuksen. Tällaisia vastaavia tuntuu vilisevän blogeissa lähes koko ajan, mutta kummasti se tuntuu oikein mukavalta semmoinen itsekin aina saada, joten suuri kiitos Tarjuskalle! Olet myös oman tunnustuksesi ansainnut!!!

1242987062_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

En nyt (taaskaan) laita tätä enää eteenpäin, vaikka voisinkin sen antaa vaikka kuinka monelle blogin pitäjälle!!!  Upeita blogeja on netti pullollaan!!!

***********************

Hannan keittiön Hanna oli puolestaan haastanut minut tällaiseen "paljastus-juttuun":

Sinut on valittu "miljoonien " joukosta!

Tee siis näin:

 

Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi. Haasta mukaan 4 blogiystävää.

1. Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt

1. Ensimmäinen työ, josta olen palkkaa saanut, taisi olla lomittajana. Olin jotain 15-v ja vanhempien sikalassa "hoidin possuja" Hymy

2. Jäätelömyyjä. Se oli kivaa, vaikka sainkin siitä jännetupin tulehduksen käteeni... ja jäätelöä sai syödä itse niin paljon kuin halusi...

3. Myyjänä grilli-kahvilassa, ja kahdessa eri kaupassa, k-kaupassa ja Salessa. Kaupoissa olin kassalla ja lihatiskimyyjänä ym, mitä pienessä kaupassa nyt tehdään.

4. Pisimmän uran olen tehnyt, jo yhdeksäs vuosi menossa, kotiäitinä!!! Enkä tästä haluaisi kovin helpolla luopua... koko ajan siis yritän kehitellä jotain, mitä voisin tehdä kotoa käsin... Oriflamea ja Party Litea on jo myynnissä, mutta eipä tuo kutsujen pitäminen taida  olla minun juttuni... Kakkuilu sen puoleen kiinnostaa kyllä Silmänisku

 

2. Neljä tv-ohjelmaa,joita tykkään katsella

1. Ehdoton suosikki on McLeodin tyttäret! Se on pakko nähdä, vaikka tuleekin vähän huonoon aikaan.

2. Metsolat

3.Kotikatu

4. Kakkosen kotimaiset sarjat, aina kun niitä tulee.

Tosin nyt keväällä en ole muistanut ja ehtinyt katsomaan kuin tuota ykköstä.

 

3.Neljä paikkaa,joissa olen ollut lomalla

1.Pyhätunturi ja yleensäkin Lapissa

2. Tallinnassa

3. Ruotsissa joskus lapsena

4. Eri puolella Suomea, ulkomailla en ole ollut tuota Tallinnaa kauempana


4.Neljä internetsivua joilla käyn päivittäin

1. Omat ja muiden blogit

2. Iltapäivälehdet

3.Sähköpostit

4. Ilmatieteenlaitos


5. Neljä lempiruokaani

1. Jauhelihakastike perunoiden kanssa

2. Uudet perunat ja ryynimakkara

3.Peppi Pitkätossun voimavuoka (googlella löytyy ohje)

4. Pizza

 

6. Neljä paikkaa jossa mieluiten olisin juuri nyt

1. Lapissa

2. Australiaan haluaisin joskus päästä...

3 ja 4... Eipä nyt tule muita mieleen... kotona on ihan hyvä olla ja kun tuo kakkupohjakin pitää uunista ottaa kohta pois...Silmänisku

 

Nyt pitää tosiaan jatkaa taas leipouksia, joten jätän muut haastamatta, jos joku haluaa, voi haasteen tästä napata mukaansa!