Tällä viikolla tuli postissa kiva paketti, oikein kotiovelle kannettuna Hymy

Leivontafoorumin huhtikuun kakkukilpailussa ammattilaisraati arvosteli ja  antoi pisteitä kakuille ja minun kakkuni tuli toiselle sijalle! Voiton vei oma suosikkini kisassa ollut, Tarjuskan Tilda-kakku ja kolmannen sijan vei Pioni upealla ruusuisella kakullaan, Onnittelut heille!

Yleisöäänestyksessä minun kakkuni vei niukasti voiton, joten suuret kiitokset kaikille kakkuani äänestäneille! En todellakaan uskonut tällaisiin tuloksiin Yllättynyt

Tässä vielä tuo kisakakku:

huhtikuu2010%20107_c.jpg

Niin, se paketti... palkinnot oli sponsoroinut Confetti ja tällainen tuli minulle:

toukokuu2010%20032.jpg

Kiitokset Confettiin! Nuo "tikut" oli varsinkin mielenkiitoinen uutuus minulle, niillä saa painettua marsipaaniin tai sokerimassaan pieniä kuvioita. Tuo Punc Set minulla jo onkin, mutta enköhän minä tuollekin paketille jotakin käyttöä keksi... Silmänisku