Haluttiin pieni kakku hortesian kukilla. Ihana aihe ja mulla ei ollut kunnollista muottia hortensiaan Otsan rypistys Joten piti soveltaa jotakin...

kes%C3%A4kuu2010%20475_b.jpg

Tein kukat 5 terälehtisellä muotilla, josta leikkasin yhden lehden pois. Vähän liikaa hommaa mulle, mä kun tykkään että kukan saa suht helposti tehtyä, ei turhia näpräilyjä kauheesti Silmänisku Lehdistä tuli aika isot ja hallitsevat, mutta niin ne oli mun mallissakin, makuuhuoneen verhoissa, joissa on isoja hortesian kukkia Hymy

Pohja 3 munan, halk 20 cm. Välissä vadelmahillo ja diplomeettikreemi. Päällä marsipaani, jonka alla kermavaahto. Koristelin kakun saman päivänä kun se tarjoiltiin, niin uskalsin laittaa alle kerman. Ei se ehdi niin äkkiä marsipaania sulattamaan.

Mutta nyt mulle on hortensia muotti tulossa...NolostunutSilmänisku